About my ham radio hobby.

DX-Code

14.09.2010 14:01

Un cod de conduita in traficul cu statiile DX!

Pe marginea lui se poate discuta la trecut, prezent si viitor!

Voi apela doar dacă pot copia staţia DX în mod corespunzător.
Eu nu voi avea încredere DX-cluster şi ma asigur ca receptionez indicativul de apel staţie DX înainte de chemare.
 Eu nu voi interfera staţia DX, nici pe cineva in asteptare si nu voi face acordul statiei pe frecventa DX  sau pe frecventa de ascultare (QSX).Voi aştepta statia radio DX pentru a termina o legatura, apoi lansez chemarea.
Voi transmite întotdeauna indicativul meu de apel complet.
Voi chema si apoi asculta in interval rezonabil. Nu voi chema continuu.
Nu voi transmite atunci când operatorul DX solicită un alt indicativ, nu al meu.
Nu voi transmite atunci când staţia DX apeleaza pentru alte zone geografice decât a mea.
Atunci când operatorul DX mă cheama, nu voi repeta indicativul meu de apel, excepţia cazului în care cred că el l-a copiat greşit.
Eu voi fi recunoscător dacă şi când am realizat legatura. (Adica trimit si cartea de confirmare-QSL).
Voi respecta my felow hams (colegii mei)  şi conduita mea, astfel încât să câştig respectul acestora.

Source:DX-code

 

Tags:

© 2010 All rights reserved Yo2bzv-Site updated continuously

Creați un site gratuitWebnode

Free Hit Counters